Poprodejní péče
„Nemůžete jeden druhému důvěřovat? Pak si také nemůžete navzájem pomoci!“
Pokud jste si mé stránky alespoň trošku prošli tak tušíte, jak je pro mě důležité se s klienty dobře znát. A pokud se s někým znáte, důvěřujete si, tak se z Vás postupem času mohou stát i celoživotní přátelé. Mám asi velké štěstí na lidi, ale u mě to tak prostě je.
A na koho se obrátíte s prosbou o radu? Komu svěříte prodej či pronájem své další nemovitosti? Koho doporučíte své rodině a známým? Přeci toho, s kým máte osobní zkušenost, o kom víte, jak pracuje, a ještě ho považujete za svého přítele.
Prakticky každý den se na mě obrací někdo z řad klientů, že by se chtěl na něco zeptat, co si myslím o jejich záměru, investici, jak to vidím s vývojem cen, jestli bych jim nepomohl s vypracováním nějakého daňového přiznání, jestli bych se mohl kouknout na tu či onu smlouvu.
A přesně o tom je podle mě „poprodejní péče“. Je s prominutím hloupost vypisovat nějaké body, co všechno pro klienty po úspěšně dokončeném prodeji či pronájmu dělám. Všichni totiž moc dobře ví, že mi mohou kdykoliv zavolat, napsat email a pokud budu schopen jim poradit nebo pomoct, rád to udělám.
Samozřejmě to platí i z mé strany. Vždy, když potřebuji informaci, radu, sháním nějakého řemeslníka, lékaře, úředníka nebo třeba zahradníka, tak zapátrám v paměti a volám někomu koho znám, s kým mám osobní zkušenost.
A to mě na té mojí práci nesmírně baví.