Moderní technologie
„Dostatečně pokročilou technologii nelze odlišit od magie.“
Své první realitní obchody jsem realizoval v roce 1998. Je neuvěřitelné, jak strašným způsobem se naše práce za ty roky změnila. Plachta na domě a řádková inzerce v místním plátku patřila k vrcholům tehdejšího marketingu. Technologický rozvoj je přímo neuvěřitelný a v realitách dnes využíváme spoustu nástrojů, o kterých se nám ani nesnilo.
O videoprohlídkách a webových stránkách konkrétní nemovitosti píši jinde, tak jaké jsou ty další moderní nástroje a technologie současného realitního makléře?
Důležitým pomocníkem je tvorba 3D skenů nemovitostí, díky kterým se vytváří virtuální prohlídky. V nemovitosti můžete jakýkoliv prostor procházet krok po kroku a také si prohlížet detaily tak, jak sami potřebujete. Snadno se dokážete zorientovat v třírozměrném modelu nebo půdorysu budovy jako byste jej viděli ve skutečnosti.
Dalšími nástroji je dále tvorba 2D nebo 3D půdorysů a vizualizace staveb. Tyto vizualizace najdou uplatnění při prezentacích nemovitostí před rekonstrukcí, ve špatném původním stavu, nebo třeba ve výstavbě.
Speciální druh 3D animace určený pro online prezentaci domů a pozemků je tzv. vizualizace parcely. Při vytváření této vizualizace kombinujeme data z katastru, civilní mapu a satelitní terénní data. Výsledek srozumitelně komunikuje technické parametry pozemku i lokality.